FEDEZD FEL

 

LEÍRÁS, JÁTÉKSZABÁLY 

A játék nagyon egyszerű, a pályán a sakkból ismert futólépésekben kell haladni, két féleképpen játszható
1. verzió:
Dobókocka nélkül mindig csak egy mezőt lépve előre, a lila mezőkből kiindulva.
2. verzió:
Szintén a lila mezőkről indulva dobókockát használva, ha több a dobókockán lévő pötty, mint a pályán levő kocka, az adott mezőn kell maradni és a következő játékos következik.
A játék célja, hogy minél több nevezetességet megszerezzenek a Szentendrei Skanzennel kapcsolatban. Ha egy játékos megszerzett egy nevezetességet, kiveszi a kártyáját a pakliból és a többiek hiába lépnek oda.
Vannak furfangos mezők is:
Piros mezők, kimaradsz egy lépésből:
– megkergetett egy liba sereg,
– a sok eső miatt beleragadtál a sárba,
– elmentél enni-inni.
Zöld mezők:
– esik az eső, menj a legközelebbi épület mezőre és vedd át a hozzá tartozó kártyát
– vonat mező, vonattal minden gyorsabb, bármelyik mezőbe léphetsz

Ha minden kártyát megszereztetek a pályáról, az nyer, akinél a legmagasabb összeg jön ki a kártyákat összeadva.
JÓ SZÓRKOZÁST!

ELKÉSZÍTÉS

Kellékek: nyomtató, karton (ha nincs nyomtató, akkor ceruza, papir, toll)
A szentendrei Skanzen néhány nevezetességét rajzoltam meg, a megrajzolt képekből szkenneléssel készítettem kis képeket a társasjáték táblájára (2 kb. a4-es méretű karton összeragasztva), amelyet először bekockáztam, majd felragasztottam rá a nevezetességeket. Kiszíneztem a többi mezőt és berajzoltam a szerencse, szerencsétlenség mezőket. A korábban megrajzolt nevezetességeket kivágtam, kartonra ragasztottam, a társasjáték széleit szalaggal erősítettem meg a tartósság miatt.

Megjegyzés
A társasjáték egy retro játék, az Élve fogd el alapján készült, a Skanzenhez igazodva.

« április 2021 » loading...
h K s c p s v
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
csü 15

Foglalkozások a DMH-ban 2020-2021

2020-08-22 - 2021-06-20
csü 15

A szavak művészete / #hetikultkihívás

április 12 - április 18
csü 15